تحولات لبنان و فلسطین

سرکلانتر غرب پلیس مشهد گفت: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی فردوسی مشهد ۲ خرده فروش حرفه ای با ۵ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر دستگیر شدند.

دستگیری ۲ سوداگر مرگ با ۵ کیلو و ۲۵۰ گرم موادمخدر

به گزارش قدس خراسان به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ" مصطفی صادقی"  بیان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی فردوسی با رصدهای اطلاعاتی خود به اطلاعاتی در خصوص توزیع موادافیونی توسط فردی سودجو در محدوده شهرک غرب دست یافتند.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس مخفیگاه متهم در بولوار حسابی پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

 صادقی تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی فردوسی در اقدامی ضربتی متهم و همدستش را در حال بسته بندی موادمخدر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم شیره تریاک، ۵۰۰ گرم تریاک، یک کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش و ۱۱۵ میلیون ریال وجه نقد، یک دستگاه ترازوی دیجیتال و یک دستگاه کارت خوان کشف کردند.

سرکلانتر غرب پلیس مشهد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر جزء اولویت های کاری پلیس می باشد و کارکنان انتظامی با قدرت تمام با این بلای خانمان سوز که زمینه ساز سایر جرائم می باشد مبارزه خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.